Skolens åbne/lukketider

Glitner åbningstider

For tilmeldte elever i 0. -3. kl. er Glitner åben på alle skoledage om morgenen 6.30-8.00 og igen fra skoledagen slutter til kl. 17, fredag dog til kl. 16.30. På skolefrie dage, hvor Glitner holder åben, er åbningstiderne fra kl.6.30-17.00 mandag til torsdag og fredag kl.16.30.

Der er lukket i efterårsferien, dagene mellem jul og nytår, vinterferien, fredag efter Kristi Himmelfartsdag, og i sommerugerne er der lukket i 3.-5. uge af sommerferien. På Grundlovsdag er der lukket.

De dage, hvor bh.kl.-3.klasse skal starte dagen i enten svømmehallen eller til idræt på Efterskolen, bliver de fulgt afsted kl.07.35 med en lærer. Dette foregår på cykelhold (brug af cykelhjelm er obligatorisk).

Udover normal skoletid

Det er almindeligt, at eleverne fra 4. klasse og op opholder sig på skolen efter skoledagen er slut. Måske venter de på at blive hentet, måske hygger de sig med nogle skolekammerater. Det er de velkomne til. Det er et princip, som skolen altid har vægtet højt, idet skolen jo er alles.

Her er ingen pasning af eleverne, kun en vagtlærer, der kan inddrages, hvis legen bliver for voldsom, nogen trænger til at komme hjem, eller nogen kommer til skade.

Vagtlæreren lukker skolen kl.16.00 mandag til torsdag og kl. 15.30 om fredagen.